Як повернути товар який не підійшов?

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
2. Повернути товар належної та неналежної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. 

Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту
Дані для відправки: Нова Пошта, Київ, відділення 17,  Татарчук О.В.,ФОП /код ДРФО 2840511711/, тел. 067-659-2055


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.